Βιβλίο εντυπώσεων > ΓΕ2600–Οργάνωση & Επεξεργασία Δεδομένων

ΜΠΑΡΜΠΑΡΓΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Εδώ μπορείτε να γράψετε χωρίς φόβο και πάθος -άλλωστε οι εξετάσεις τελείωσαν!- τις εντυπώσεις σας από την παρακολούθηση του μαθήματος.
Επίσης, θα μπορούσατε να αναπτύξετε ενδεχόμενα σχόλια ή παρατηρήσεις σας, τα οποία θα επιθυμούσατε να ληφθούν υπόψη, είτε από τον διδάσκοντα, είτε από τους συναδέλφους σας που θα επιλέξουν αυτό το μάθημα στο μέλλον.

7 Μαρτίου 2009 (18:17)


ΔΕΛΗΓΕΩΡΓΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
[ΑΕΜ:948] ΤΑΞΗ 2008-09

Η βάση δεδομένων αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου προγράμματα! Ο καθένας μπορεί να εξασκήσει το μυαλό του και αν μάθει τις στρατηγικές τότε δεν είναι καθόλου δύσκολη η βάση δεδομένων. Επίσης είναι πάρα πολύ χρήσιμη και πρακτική καθώς χρησιμεύει στην αποθήκευση μεγάλου όγκου δεδομένων. Το μόνο “ενοχλητικό” θα έλεγά πως είναι το γεγονός ότι το βιβλίο δεν περιέχει τη θεωρία που θα ήθελα-εγώ τουλάχιστον-να έχει. Παρ’όλα αυτά γι’αυτους που δεν το βάζουν εύκολα κάτω είναι ένα ευχάριστο μάθημα!

9 Μαρτίου 2009 (23:40)


ΠΑΡΙΑΝΟΥ ΑΡΓΥΡΩ
[ΑΕΜ:1077] Best of 2007-08

Συμφωνώ με την Λίτσα και επαυξάνω λέγοντας πως είναι από τα καλύτερα πρακτικά μαθήματα καθώς μπορεί να μας χρησιμεύσει άμεσα στην προσωπική μας ζωή. (π.χ. τηλεφωνικός κατάλογος)… Ευτυχώς η θεωρία είναι παραπλήσια της πρακτικής και όχι άσχετη-τύπου Διαδικτυακής Δημοσιογραφίας. Η γνώση της Access αποτελεί και prestige θα λέγαμε !
Υ.Γ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το μάθημα το είχα επιλέξει πέρυσι.

11 Μαρτίου 2009 (10:36)


ΔΙΑΚΟΥΜΗ ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
[ΑΕΜ:1043] ΤΑΞΗ 2010-11

Κι εγώ με τη σειρά μου θα συμφωνήσω με τις απόψεις περί χρησιμότητας και prestige!
Στα θετικά του μαθήματος θα συμπεριλάβω την καλά οργανωμένη ύλη, η οποία δεν σου αφήνει… περιθώρια να μπερδέψεις κάποιες ενότητες με κάποιες άλλες. Μεθοδικά και με λίγο σταθερό διάβασμα κάθε εβδομάδα – ώστε να μην τα ξεχνάει – κάποιος μπορεί να επιτύχει πολύ καλό βαθμό. Συνεπώς, είναι αδύνατο στο τέλος να μην έχει εξοικειωθεί με την εφαρμογή. Ως προς τα αρνητικά, ας μου επιτραπεί να εκφέρω μια προσωπική άποψη: η μη ταυτόχρονη παράδοση και “δοκιμή” σε ανοιχτούς υπολογιστές, ίσως κάνει τους μη οπτικούς τύπους μάθησης να μην τα αφομοιώνουν εύκολα. Ωστόσο αυτό συμβαίνει σε κάποιους και σε άλλους όχι.

19 Φεβρουαρίου 2011 (17:45)


ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ ΛΙΝΑ
[ΑΕΜ:1435] Best of 2011-12

Οι εξετάσεις τελείωσαν! Άρα, ναι! Μπορώ να γράψω επιτέλους, δίχως φόβο και πάθος!
Αρχικά, σχετικά με το αντικείμενο του μαθήματος, έχω να πω…πως είναι σίγουρα πιο απαιτητικό από το εργαστήριο του πρώτου έτους και πως χρειάζεται προσπάθεια από κάποιον που δεν γνωρίζει και πολλά για την access! Σου προσφέρει γνώση για τις βάσεις δεδομένων και βάζοντάς σε στην διαδικασία εκπόνησης της εργασίας σε κάνει να καταλάβεις τι γίνεται με τα μαθήματα της σχολής. Επιπλέον, σε βοηθάει να τα κρατήσεις οργανωμένα μέχρι και το τελευταίο έτος! Εξαιρετική οργάνωση του μαθήματος και ηλεκτρονικά! Δεν πρόκειται κάποιος να χάσει, ή να μην δει, οτιδήποτε αναρτηθεί και αφορά το μάθημα! Δεν είναι δύσκολο αν κάποιος έχει όρεξη να ασχοληθεί λιγάκι!
Για τον διδάσκοντα: πρώτον, γνώσεις που μπορεί να σε εντυπωσιάσουν και δεύτερον απαντήσεις σε όλες τις απορίες διευκρινιστικές, λακωνικές, απόλυτα τεκμηριωμένες και επί της ουσίας! Ελπίζω να έχω βοηθήσει όσους πρόκειται να το επιλέξουν!
Υ.Σ. Σίγουρα θα το ξαναδήλωνα! 🙂

17 Φεβρουαρίου 2012 (22:08)


ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΜΙΝΩΣ-ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
[ΑΕΜ:1525] ΤΑΞΗ 2013-14

Το μάθημα είναι πολύ χρήσιμο για όλους όσους φοιτούν στο τμήμα και θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο του database journalism. Το μάθημα είναι πολύ απαιτητικό και δύσκολο, αλλά σου δίνει πολλές γνώσεις, που είναι και το ζητούμενο. Τέλος, μαθαίνεις να χειρίζεσαι πολύ καλά την access. Περιμένω πλέον με ανυπομονησία το ΔΗ1600-Ηλεκτρονικές Εκδόσεις και Διαδίκτυο, που πιστεύω ότι θα είναι ακόμα καλύτερο.

26 Φεβρουαρίου 2014 (18:04)


ΚΑΝΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
[ΑΕΜ:1595] Best of 2013-14

Χρήσιμο και ενδιαφέρον μάθημα. Προσφέρει βασικές και ουσιαστικές γνώσεις στην οργάνωση και επεξεργασία δεδομένων. Η υποχρεωτική εργασία απόλυτα σχετική με το μάθημα, αλλά και το Τμήμα γενικότερα. Ο διδάσκων μεταδοτικός και πάντα σε θέση να επιλύει τυχόν απορίες. Προτείνω ανεπιφύλακτα το μάθημα σε όποιον σκέφτεται να το επιλέξει στο μέλλον.

1 Μαρτίου 2014 (21:36)


ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
[ΑΕΜ:1621] ΤΑΞΗ 2014-15

Το μάθημα είναι τέλειο! Μπορεί να είναι λίγο μπαμπάτσικο, να έχει κάποιες ερωτήσεις παλούκια, να είναι δύσκολο, αλλά τελικά κατάλαβα γιατί υπάρχει η Access και πού βολεύει. Για τον καθηγητή λόγια δεν υπάρχουν, κύριε Τσάρλι μην φύγετε από την σχολή μέχρι να φύγουμε εμείς! Το συστήνω ανεπιφύλακτα το μάθημα!!!

4 Φεβρουαρίου 2015 (00:16)


ΜΑΥΡΙΚΟΥ ΑΝΝΑ
[ΑΕΜ:1688] Best of 2014-15

Το μάθημα είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο σε θέματα οργάνωσης και επεξεργασίας δεδομένων. Η εργασία, αν και έχει μέρη για δύσκολους λύτες, εξιτάρει και μπορεί να αποβεί ένα έξυπνο εργαλείο καθόλη τη φοιτητική μας ζωή. Ο διδάσκων είναι πάντα πρόθυμος να λύσει οποιαδήποτε απορία είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά. Η εβδομαδιαία μελέτη και αξιολόγηση, τέλος, καθιστά την τελική εξέταση πιο εύκολη και πιο δίκαιη, μιας και η ύλη είναι ήδη γνωστή και ο βαθμός δεν καθορίζεται μόνο από αυτή. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

1 Μαρτίου 2015 (13:32)


ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
[ΑΕΜ:1863] ΤΑΞΗ 2014-15

Το μάθημα είναι αρκετά ενδιαφέρον αλλά έχω να κάνω μια παρατήρηση. Θα προτιμούσα η εργασία να διορθώνεται μετά την αξιολόγησή της προκειμένου η Β.Δ. να μας είναι πραγματικά χρήσιμη στο μέλλον.

9 Απριλίου 2016 (18:41)


ΚΑΡΑΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
[ΑΕΜ:1969] ΤΑΞΗ 2016-17

Ένα πρόγραμμα που δεν έχεις ιδέα τι είναι, μέσα σε ένα εξάμηνο σε κάνει να ξεχωρίζεις από την μάζα που δεν το χρησιμοποιεί. Μού άρεσε πολύ που πηγαίναμε βήμα-βήμα σε θέμα δυσκολίας. Επίσης ένα μάθημα που πρέπει να δώσετε σημασία αν το πάρετε και πραγματικά θα ανταμειφθείτε όχι μόνο στη βαθμολογία, αλλά γενικότερα. Για μένα από τα πιο δύσκολα του διδάσκοντα (όλοι λίγο πολύ έχουμε ανοίξει το excel και το power point, αλλά την access πόσοι;) Πάντως αρκετά ενδιαφέρον.

5 Φεβρουαρίου 2019 (12:52)


 

Δρ. Κ. Α. Μπαρμπαργύρης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) @ Τμήμα Δημοσιογραφίας, Μέσων & Επικοινωνίας, Α.Π.Θ.