Βιβλίο εντυπώσεων > ΓΕ6900–Ανάλυση & Οπτικοποίηση Δεδομένων σε Υπολογιστικά Φύλλα

ΜΠΑΡΜΠΑΡΓΥΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Εδώ μπορείτε να γράψετε χωρίς φόβο και πάθος -άλλωστε οι εξετάσεις τελείωσαν!- τις εντυπώσεις σας από την παρακολούθηση του μαθήματος.
Επίσης, θα μπορούσατε να αναπτύξετε ενδεχόμενα σχόλια ή παρατηρήσεις σας, τα οποία θα επιθυμούσατε να ληφθούν υπόψη, είτε από τον διδάσκοντα, είτε από τους συναδέλφους σας που θα επιλέξουν αυτό το μάθημα στο μέλλον.

25 Ιανουαρίου 2018 (19:49)


ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΡΑΠΤΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΔΑΝΑΗ
[ΑΕΜ:2021] ΤΑΞΗ 2017-18

Χαίρομαι που είμαι η πρώτη που γράφω! Το μάθημα είναι απίστευτα ενδιαφέρον και έχει πολλά πράγματα που είναι χρήσιμα να ξέρει κανείς. Καλό θα ήταν να επιλεγεί από άτομα που έχουν τελειώσει το 2600 (αυτό με την access για όσους δεν με κατάλαβαν) πριν το παρακολουθήσουν. Η έκδοση του office του 16 είναι μία πολύ καλή έκδοση επίσης. Είναι ελαφριά για τον υπολογιστή. Έχει δυνατότητες που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν. Κατεβάστε την, είναι δωρεάν και δουλέψτε με αυτήν. Τα βίντεο (θα πω για άλλη μία φορά) ήταν το κομμάτι που δεν μου άρεσε γιατί είναι πολύ μη διαδραστικό. Κατά τα άλλα, το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους όσους θέλουν να το πάρουν! Καλή τύχη, παιδάκια!
Υ.Γ. Μείνετε μακριά από το ιστόγραμμα!!

27 Ιανουαρίου 2018 (04:00)


ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 
[ΑΕΜ:1812] ΤΑΞΗ 2017-18

Αυτό το μάθημα μαζί με το 2700 για τις παρουσιάσεις είναι τα πιο χρήσιμα μαθήματα όχι μόνο για την μελλοντική δουλειά που θα κάνεις αλλά και για τη φοίτηση στη σχολή. Ειδικά σε ορισμένα μαθήματα στα οποία ούτε οι διδάσκοντες γνωρίζουν πώς μπορούν να γίνουν τα γραφήματα που ζητούν, αυτό το μάθημα θα γίνει η σωτηρία σας! Ειδικότερα, ο συγκεντρωτικός πίνακας θα σας λύσει τα χέρια. Το μόνο που θα ζητούσα επιπλέον από το μάθημα και τον καθηγητή θα ήταν λίγη παραπάνω ενασχόληση με την οπτικοποίηση των δεδομένων. Πάντως το μάθημα το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

13 Φεβρουαρίου 2018 (21:27)


ΚΑΡΑΠΑΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
[ΑΕΜ:1969] Best of 2018-19

Γεια σας και από μένα! Το μάθημα για μένα ήταν πολύ ενδιαφέρον και μού άρεσε που δεν περιορίζεται μόνο στο πώς να εισάγουμε και να επεξεργαστούμε δεδομένα, αλλά ταυτόχρονα πώς να τα οπτικοποιούμε σωστά (ποιο γράφημα είναι κατάλληλο για τα δεδομένα που έχουμε, το κοινό που έχουμε κλπ). Πολύ βοηθητικά και τα video που είδαμε. Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να δουλέψουμε σε ασκήσεις πιο πολύ τα γραφήματα όσον αφορά στο πώς τα φτιάχνουμε. Πολύ καλό το Designing with data. Θα προτιμούσα σχετικά με τα δύο άλλα βιβλία, αυτό από τον Εύδοξο και το blueprint, να είχαμε ένα από τα δύο, γιατί και τα δύο έλεγαν τα ίδια (πάνω-κάτω) και με μπέρδευαν. Προσωπικά, ενώ θεωρούσα τον εαυτό μου ότι δεν το έχει με τους υπολογιστές, διάβαζα για κάθε εργαστήριο και έλυνα τις ασκήσεις, και με το συστηματικό διάβασμα όμως μπόρεσα να περάσω με πολύ καλό βαθμό το μάθημα και έμαθα πολλά. Οπότε μην θεωρείτε ότι τα ξέρετε όλα και τα αφήσετε για το τέλος του εξαμήνου, γιατί τότε θα τα δείτε σκούρα.

5 Φεβρουαρίου 2019 (12:36)


ΑΡΑΒΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ 
[ΑΕΜ:2226] Best of 2019-20

Αν και πέρασε πολύς καιρός από τότε που εξετάστηκα στο ΓΕ6900, είπα και εγώ να αφήσω την εντύπωσή μου από το μάθημα. Πάλι καλά που η καραντίνα, τελικά, έχει και ένα καλό. Ό,τι είχαμε ξεχάσει να κάνουμε, μάς δίνει την ευκαιρία να το κάνουμε τώρα στην ανάπαυλα μας από την ταχύρρυθμη καθημερινότητα. Επί του μαθήματος, όμως. Όπως και άλλοι προανέφεραν, το μάθημα προσφέρει πολλές γνώσεις σχετικά με την ανάλυση δεδομένων, αλλά και με την οπτικοποίηση αυτών. Το βιβλίο-οδηγός στην οπτικοποίηση δεδομένων, Storytelling with Data, ήταν απίστευτα χρήσιμο και ευχάριστο να το διαβάσει κανείς. Παρείχε πολλές χρήσιμες συμβουλές και τρόπους για το πάντρεμα των δεδομένων με την αφήγηση με εύληπτο και κατανοητό τρόπο. Η παράδοση του μαθήματος ήταν εξίσου ευχάριστη (ειδικά όταν οι συμμετέχοντες είναι λίγοι) και όλα όσα διδασκόμασταν μεταδίδονταν με κατανοητό τρόπο και έτσι φαίνονταν εύκολα (παρόλο που έκανα αρκετά λάθη σε ασκήσεις, σε αυτό, όμως, συνέβαλε και το γεγονός ότι δεν διάβαζα συστηματικά Embarrassed). Γενικά, εξαιρετικό μάθημα, αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς, όχι μόνο για την συμπλήρωση του αριθμού των ελεύθερης επιλογής μαθημάτων, αλλά και για την απόκτηση γνώσεων σε έναν τομέα σημαντικό για τον σύγχρονο τρόπο μετάδοσης της πληροφορίας. Approve

27 Μαρτίου 2020 (17:21)


 

Δρ. Κ. Α. Μπαρμπαργύρης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) @ Τμήμα Δημοσιογραφίας, Μέσων & Επικοινωνίας, Α.Π.Θ.